Pristatymo sąlygos ir prekių pristatymo taisyklės
Prekes pristatysime Jūsų norimu adresu
1. Užsakytas prekes pristatysime į bet kurį Lietuvos kampelį. Sandėlyje esančios prekės pristatomos per 2-7 d.d. nuo apmokėjimo patvirtinimo (patvirtinus apmokėjimą, užsakymo būklė sistemoje pasikeičia į “Užsakymas vykdomas”). . Transportavimo paslaugas atlieka mūsų partneriai: DPD ir Venipak. Kiekvienas Jūsų užsakymas vykdomas kaip įmanoma greičiau.
2. Didesnių miestų (Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių, Panevėžio, Alytaus) gyventojai turi galimybę nurodyti jiems patogiausią pristatymo laiką: nuo 8:00 iki 18:00 val., nuo 08:00 iki 14:00 val., nuo 14:00 iki 18:00 val. arba nuo 18:00 iki 22:00 val. Šią informaciją mes perduosime kurjeriams, ir jie, esant galimybei, pamėgins pristatyti prekes pirkėjo pageidaujamu laiku. Nepateikiant pageidaujamo laiko didžiųjų miestų, o taip pat ir kitų miestų gyventojams prekės pristatomos kiekvieną darbo dieną nuo 10 iki 16 val., todėl, pasirinkdami pristatymo adresą, gerai apgalvokite, ar Jūs arba Jūsų šeimos nariai galės būti namuose tokiu laiku. Jei abejojate, geriau pasirinkite, kad prekės būtų pristatytos į Jūsų darbovietę ar kitur, kur tikrai bus kam priimti Jums skirtą siuntą arba susitarkite su mūsų vadybininkais dėl patogesnės pristatymo dienos. Deja, tiksliai numatyti, kurią dieną bus pristatomas ką tik padarytas užsakymas ne visada galime. Tai priklauso nuo apmokėjimo bei jo patvirtinimo laiko, nuo užsakytų prekių buvimo sandėlyje. Bet kuriuo atveju, būkite tikri – mes pasiruošę atsakyti į visus Jūsų klausimus ir padaryti viską, kas mūsų valioje ir galioje, kad užtikrintume operatyvų prekių pristatymą Jums!
3. Siuntos gali vėluoti, jei neteisingai nurodėte pristatymo adresą, pašto indeksą, telefono numerį arba jei kurjeris nerado Jūsų numatytu pristatymo laiku.
4. Jei dėl kokių nors priežasčių negalite priimti siuntos namuose ar darbovietėje – pasirinkite prekių atsiėmimą Elektronikos Taškas parduotuvėje.
Prekių priėmimas grąžinant prekes
Pasiimdami prekes, būtinai gerai apžiūrėkite visas pakuotes ir dėžes. Įpakavimas negali būti pažeistas. Jei pastebėjote, kad dėžės atvažiavo netvarkingos – įplėštos, įlenktais kampais, atidarytos arba kitaip fiziškai pažeistos, galite nepriimti tokios siuntos. Jei nuspręsite priimti pažeistą siuntą, reikalaukite, kad siuntos priėmimo – perdavimo arba atskirame pažeistų pakuočių pristatymo akte būtų tiksliai ir išsamiai aprašyta, kokios būklės pakuotės buvo pristatytos. Bet kuriuo atveju, priimdami pažeistą pakuotę, kurjerio akivaizdoje išpakuokite siuntą ir vizualiai patikrinkite joje esančių prekių būklę.
Pastabos:
- Jei siunta pristatoma į Kuršių Neriją, už kiekvieną siuntą teks sumokėti papildomą 40 € dydžio mokestį.